В Запоріжжі презентували бренд міста
В Запоріжжі презентували бренд міста
[ads-pc-2]
В Запоріжжі презентували офіційний бренд міста, який включає в себе логотип та іншу візуальну ідентифікацію, яку, ймовірно, будуть використовувати на вулицях та в промо-матеріалах.
Як повідомили на прес-конференції співробітники міського управління культури та туризму, цього року в місті було прийнято програму розвитку туризму, яка також включала в себе і розробку офіційного логотипу. Автором концепції лого Запоріжжя стала агенція Квадрат.
«Хортицю щороку відвідують більше 150 тисяч туристів. Нам хотілось би бачити цифру у мільйон, і для цього треба просувати наш продукт на міжнародний ринок. Перше – це і є логотип», – заявили представники міськради. Логотип буде використовуватись у поєднанні з гаслом «Запоріжжя – енергія поколінь», наразі йде розробка промо-сайту для цього проекту. Цікаво, що розробники додають, що це не остаточний варіант візуальних матеріалів, і жителі міста можуть долучитись до обговорення та внести правки.
Анатомія логотипу складається з букви З та двох берегів Дніпра, між якими серце Запоріжжя – острів Хортиця. Прототипом логотипу став орнамент, що нагадує старовинну українську вишивку.
На початку березня київська агенція Aimbulance розробила логотип та візуальний стиль для Івано-Франківська. Їхня робота удостоїлася шорт-листу рекламного фестивалю Каннські леви.
0 Коментарів