Меню & пошук

В Запоріжжі презентували бренд міста

В Запоріжжі презентували бренд міста

[ads-pc-2]

6f9e749247d9b52a76d2f0f1b8e758bb

В Запоріжжі презентували офіційний бренд міста, який включає в себе логотип та іншу візуальну ідентифікацію, яку, ймовірно, будуть використовувати на вулицях та в промо-матеріалах. 

Як повідомили на прес-конференції співробітники міського управління культури та туризму, цього року в місті було прийнято програму розвитку туризму, яка також включала в себе і розробку офіційного логотипу. Автором концепції лого Запоріжжя стала агенція Квадрат.

«Хортицю щороку відвідують більше 150 тисяч туристів. Нам хотілось би бачити цифру у мільйон, і для цього треба просувати наш продукт на міжнародний ринок. Перше – це і є логотип», – заявили представники міськради. Логотип буде використовуватись у поєднанні з гаслом «Запоріжжя – енергія поколінь», наразі йде розробка промо-сайту для цього проекту. Цікаво, що розробники додають, що це не остаточний варіант візуальних матеріалів, і жителі міста можуть долучитись до обговорення та внести правки.

25bc8b745e533048e30702b3b9d63a20

48f02d08539fbed8b1852d98752201df

e9de29e9343ef1c430cb0b3b6ca1de93

841d792e94b46cdfbc05350a86a07f61

da32d14e85fb7e88c6055f4b8a8f9548

1aa0535d2e02f30df0955997a7ea407d

Анатомія логотипу складається з букви З та двох берегів Дніпра, між якими серце Запоріжжя – острів Хортиця. Прототипом логотипу став орнамент, що нагадує старовинну українську вишивку.

На початку березня київська агенція Aimbulance розробила логотип та візуальний стиль для Івано-Франківська. Їхня робота удостоїлася шорт-листу рекламного фестивалю Каннські леви.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 Коментарів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: