A password will be e-mailed to you.

Креатив в рекламі, яскравість слоганів та нестандартність принтів  – це кращий засіб звернути увагу громадськості до певної соціальної проблеми, аби виділити свій бренд поміж сотень інших.

На жаль, українські рекламні агентства досить рідко використовують креатив, щоб достукатись до сердець та гаманців споживачів. Взагалі, на це є свої вагомі причини, бо українська громадськість, точніше більша її половина, ще навряд чи готова оцінити настільки нестандартний продукт. Ми вже вкотре зібрали для вас кілька креативних принтів із-за кордону.

Діти бачать речі по-іншому:

Побач обидві сторони історії:

“Нестримний” – соціальний проект від паралімпійської асоціації.

Швидше, ніж ви вважаєте:

Реклама ширококутних об’єктивів:

125 років у кіно:

“Метті та 19 інших були тут”. ВІЛ – СНІД. Використовуйте презервативи:

Забруднення ближче, ніж ти вважаєш:

Життя занадто коротке для поганої роботи:

Політ джмеля:

Теплий мінімалізм від “Coca-Cola”:

Швидко та зручно:

Атмосферний анонс “Темний лицар: відродження легенди”:

Рівень моря підвищується – ми всі в небезпеці:

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її і натисніть Shift + Enter або клікніть тут, щоб повідомити нас.