Зміни у RailwayBot: купляти квитки можна безпосередньо у Telegram
Зміни у RailwayBot: купляти квитки можна безпосередньо у Telegram
До того ж, це не єдина зміна.
[ads-pc-2]
ПриватБанк інтегрував свою платіжну систему LiqPay в платіжні методи Telegram Payments, що дозволило ботам приймати платежі безпосередньо у мессенджері.
RailwayBot — один з цих ботів. Тепер, аби купити квиток на поїзд, достатньо знайти його у боті, не потрібно переходити в браузер та відкривати сторонні ресурси.
Як функціонує нова можливість, ПриватБанк продемонстрував в ролику:
Але це не єдина зміна в функціоналі RailwayBot. Для того, щоб шукати квитки, необхідні ввести свій номер телефону.
Для чого номер телефону? Відповідь надає безпосередньо бот:
«1. При необхідності повернення придбаного квитка – номер телефону потрібний для авторизації в архіві квитків.
2. Для допомоги у відновленні квитка при його втрати. Номер є способом ідентифікації квитка».
Номер можна видалити за першим ж запитом.
У вересні бот отримав перші інвестиції. Проект тоді запланував оновлення та оголосив про переговори з Укрзалізницею.