Uber змінив логотип та дизайн додатку
Uber змінив логотип та дизайн додатку
Повернення букви «U».
[ads-pc-2]
Компанія Uber провела редизайн логотипу та оновила вигляд свого додатку. Про це повідомляє AdWeek.
Новий логотип Uber, над яким компанія працювала 9 місяців, це просто її назва на чорному фоні. У коментарі AdWeek представники Uber повідомили, що замінили попередній логотип через те, що його не асоціювали з компанією.
Новий логотип Uber створювала, зважаючи на три основні положення: назву компанії, букву «U» та чорний колір.
Шрифт логотипу — Uber Move, є унікальним і створеним спеціально під замовлення компанії. Завдяки цьому Uber не повинен ділитися ним з іншими компаніями.
Головна мета ребрендингу полягає в тому, щоб клієнти знали, що це саме Uber. CEO компанії з брендинг Пітер Маркатом наполягає: «Потрібно бачити, що це Uber і знати, що це Uber».
Трохи раніше ребрендинг провела українська компанія Uklon.