Меню & пошук

Uklon презентував нову айдентику і почав тестувати додаток

Uklon презентував нову айдентику і почав тестувати додаток

Логотипом бренду став медіатор


Український сервіс таксі Uklon показав нову айдентику. Вона змінилася вперше за 8 років роботи сервісу.

На логотипі зображений медіатор, що символізує роль посередника між пасажиром і водієм.

«У нашій новій айдентиці три головні елементи: шрифтовий логотип, розроблений з нуля, знак у вигляді медіатора спокійного гірчичного кольору, та ілюстрації, які допоможуть зробити комунікацію зрозумілішою та емоційнішою», – каже дизайнерка компанії Марія Щербаха, яка працювала над новою айдентикою разом з освітнім проектом Kyiv Academy of Media Arts.

Також Uklon створив новий додаток і пропонує стати його бета-тестувальником.

Фото: Uklon

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: