Меню & пошук

У рамках рекламної кампанії агентство «Wunder» залишило білі рекламні місця

У рамках рекламної кампанії агентство «Wunder» залишило білі рекламні місця

Площини залишили порожніми, аби люди могли відпочити від реклами. 


Невелике рекламне агентство «Wunder» у Галіфаксі, Канада, розробило концепцію білих рекламних постерів. Кілька місяців тому під час мозкового штурму ідей святкової листівки керівники агентства намагалися вигадати ідею, яка б запам’яталася людям. «З гумором відповідь прийшла до нас як …«імовірно, не показ реклами». Ось, що ми вирішили зробити», — говорить креативний директор Стівен Флінн.

Результатом стала кампанія «Біле Різдво», у якій агентство «Wunder» купило рекламні місця на $10 000: білборди, рекламу на автобусах, зупинках, сторінках газет, соціальних мережах, радіо. Ці площини залишили порожніми, аби люди могли відпочити від реклами. 

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

We wanted to give you a break from ads this holiday season so we spent $10k on blank white ads. Video link in bio. #whitechristmas

Публикация от Wunder (@wunderinc)

«Ми почали думати про це як AdBlock, але в реальному житті, і тому ми спробували купити місця в тих ЗМІ, які зазвичай не можуть бути заблоковані», — сказав Флінн. 

Агентство навіть хотіло зробити радіорекламу, але їм не дозволили транслювати мертву тишу. Тому між словами реклами витримували довгі паузи. 

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: