Фінська газета нагадала про важливість соціальної дистанції за допомогою оптичної ілюзії
Фінська газета нагадала про важливість соціальної дистанції за допомогою оптичної ілюзії
Уряд країни ослабить обмеження протягом наступного місяця.
[ads-pc-2]
Фінська газета «Helsingin Sanomat» помістила на першу шпальту оптичну ілюзію для того, щоб попередити людей про важливість збереження соціальної дистанції, пише Adweek. У новинах газети розмістили інформацію про те, що уряд ослабить деякі обмеження, які ввели з початком пандемії.
Чорно-біла реклама здається нерозбірливою плямою. Побачити напис на ній можна лише з відстані у шість футів (1,5−2 м) — «Залишайтеся у безпеці. Здалеку» (Keeping it safe. From a distance).
«Замість того, щоб просто розповідати або вчити людей, як діяти, ми хотіли, щоб вони відчули це», — сказав Джоні Фюрстенберг, креативний директор агенції TBWA\Helsinki. «Ми віримо, що зробивши це, ми залишимо сильніший відбиток, і все більше людей будуть пам’ятати наше важливе послання».
Кампанію розробило креативне агентство TBWA\Helsinki спільно з компанією HOK-Elanto. Творці реклами визнають, що фінам, як правило, не потрібна підтримка, коли справа доходить до соціальної дистанції. Наприклад, жителі невеликих міст на півночі країни відомі тим, що уникають коротких розмов і навіть стоять на відстані близько шести футів один від одного, чекаючи на автобусних зупинках.
Однак, агентство вважає, що повідомлення все ще є важливим нагадуванням, адже уряд ослабить обмеження протягом наступного місяця.