Продукти замість статевого органу. PETA випустила рекламу, в якій розкритикувала «традиційну маскулінність»
Продукти замість статевого органу. PETA випустила рекламу, в якій розкритикувала «традиційну маскулінність»
Так організація намагається сказати чоловікам, щоб ті ставали веганами.
[ads-pc-2]
Організація із захисту тварин PETA опублікувала нову рекламу, в якій пропагує веганство. Реклама вийшла під назвою «Традиційна» маскулінність ПОМЕРЛА.
У ролику в чоловіків на місці статевих органів овочі, а один зі слоганів ролику — «веганство — секрет чоловічої сексульної витривалості». Наприкінці ролику написана фраза: «Підвищи свою сексуальну витривалість. Ставай веганом».
“Traditional” masculinity is DEAD. The secret to male sexual stamina is veggies. 😉 pic.twitter.com/51DUsqzyO3
— PETA (@peta) 16 січня 2019 р.
В детальніншому описі ролику, PETA пояснює, що «традиційну» маскулінність Асоціація психологів США пов’язує з насильством, а це також є причиною смертей тварин. Тому таким чином організація закликає людей ставати веганами.
Ролик у Twitter організації переглянути 3,8 мільйони разів, а на Facebook — 354 тисячі разів. Щоправда, більшість користувачів не зрозуміли реклами.
— ThePurplePlasma (@ThePurplePlasma) 18 січня 2019 р.
“Це гірше, ніж реклама Gillette»
this is worse than the gillette ad.
— donnie (@dhudson2020) 18 січня 2019 р.
— Manu Joseph (@mjmakkolee) 19 січня 2019 р.
Висновки PETA у рекламі ніяк не підкріплені науковими дослідженнями.
Ролик PETA вийшов незадовго після реклами Gillette, у якій критикується «токсична маскулінність».
Це не перший подібний віральний ролик від організації: раніше вони уже переконували, що секс у веганів кращий, ніж у м’ясоїдів.