Меню & пошук

Gillette випустив рекламу, в якій закликає чоловіків змінитися. Чоловіки її розкритикували

Gillette випустив рекламу, в якій закликає чоловіків змінитися. Чоловіки її розкритикували

Бренд критикує чоловіків, а вони — бренд.


[ads-pc-2]

Бренд Gillette випустив рекламу We Believe, в якій закликає чоловіків змінитися у зв’язку з рухом #MeToo. У рекламі Gillette критикує «типову» поведінку чоловіків.

Реклама розпочинається з нарізки новинних сюжетів, де розповідається про рух #MeToo. Закадровий голос потім запитує: «Чи це найкраще, що може отримати чоловік?»

Упродовж реклами показується зміна поведінки чоловіків. Замість типової фрази «хлопці є хлопцями», після якої чоловіки дозволяли дітям битися, або принижувати молодших, чоловіки власноруч розбороняють ситуації та показують приклад дітям.

Під рекламою Gillette у Twitter — понад 1,5 тисячі коментарів. Більшість з них критичні щодо реклами.


«Замість того, щоб фокусуватися на позитивних рисах хлопців та чоловіків, Gillette проводить кампанію, в якій зображає чоловіків як латентних ґвалтівників. Ми оголошуємо бойкот Gillette. Час показати підтримку чоловіків та проголосувати гаманцями».

«Дякую, що змусили користувачів задуматися над переходом на Harry або Dollar Shave Club. Ви підняли їхні продажі сьогодні»


«Дякуємо за те, що вважаєте більшість чоловіків поганими. Тепер я піду у Harry за бритвою».

Але були й такі, що підтримували кампанію.

«Факт того, що так багато людей не сприйняли рекламу, показує її важливість. Дякую!»

За день рекламу переглянути 4,5 мільйони разів на Youtube.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: