Меню & пошук

«Її місце на кухні»: як реклама відповідає на стереотипи про жінок

«Її місце на кухні»: як реклама відповідає на стереотипи про жінок

Компанія PPS for Professionals випустила рекламу про жінок-професіоналок


[ads-pc-2]

Компанія, що займається фінансовими сервісами в Південно-Африканській Республіці, випустила рекламну кампанію з найпоширенішими стереотипними фразами з приводу жінок. Їх доповнили словами, що надають негативним фразам позитивного контексту.

«Її місце на кухні. Тому що вона дієтологиня».

«Їй завжди потрібен простір. Тому що вона архітекторка».

«Вона забагато думає про все. Тому що вона інженерка».

«Її робота – діти. Тому що вона педіартка».

«Вона забагато говорить. Тому що вона професорка».

«Їй подобається сперечатися. Тому що вона юристка».

«Вона хоче виправити тебе. Тому що вона лікарка».

«Вона думає тільки про гроші. Тому що вона бухгалтерка».

Фото: PPS

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: