Меню & пошук

В Україні стартує безкоштовний курс з арт-маркетингу

В Україні стартує безкоштовний курс з арт-маркетингу

Митцям розказуватимуть, як просувати власний продукт


[ads-pc-2]

12 серпня стартує безкоштовний курс «Арт-Маркетинг. Як просувати власний культурний продукт». Проходитиме у 2 форматах: онлайн та оффлайн-тренінгах. Онлайн-курс триватиме 5 тижнів. Після нього організатори відберуть 60 учасників для участі в оффлайнових воркшопах. Останні пройдуть у Києві, Львові та Харкові.

Автори курсу – Український культурний фонд, медіа-ресурс MMR та комунікаційна агенція Friends of Brands.

Цьогорічний курс – уже другий подібний проект. Торік на тренінг записалася рекордна кількість учасників. Конкурс був 46 осіб на місце. Тому цього року для всіх охочих записали онлайн-лекції.

«Після попереднього досвіду нам дуже хотілося зробити курс доступним для кожного митця на всій території України. Відтепер буде можливість пройти 5-тижневе навчання в будь-якому куточку України, виконати практичні завдання по власному проекту та отримати сертифікацію», – пояснила організаторка та одна зі спікерок курсу Ольга Малиш.

Під час онлайн-курсу учасники зможуть навчитися презентувати власний проект перед потенційними партнерами, інвесторами, журналістами та громадськістю. Митці отримають знання щодо створення бренду культурного проекту; планування базової стратегії просування та ефективної взаємодії зі ЗМІ. Арт-менеджери навчаться успішно брати участь у прес-заходах, давати інтерв’ю, коментарі та відвідувати гостьові ефіри; повноцінно використовувати соціальні мережі для просування власного культурного продукту.

Перед початком навчання учасникам пропонується пройти тест та оцінити свої початкові знання зі сфери маркетингу та sмм. Отримавши перше оцінювання,  буде відкритий доступ до 5-ти модулів, в кожному з яких – безкоштовні відео-лекції від наших спеціалістів.

Серед спікерів: Оксана Хмельовська (координаторка Книжкового Арсеналу), Ольга Малиш (засновниця комунікаційної агенції Friends of Brands), Катя Тейлор (менеджера культурних проектів), Катерина Аврамчук (бренд-менеджер найбільшої в Україні інтернет-книгарні Yakaboo) та інші спеціалісти.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: