Українські постери потрапили до Музею постерів США
Українські постери потрапили до Музею постерів США
Проєкт також отримав срібну нагороду на Epica Awards 2019.
[ads-pc-2]
Серія рекламних постерів для бренду магазину алкоголю Bad Boy, створені креативною агенцією Banda, потрапили до Музею постерів у Нью-Йорку The Poster House.
Постери вже передані до архіву музею, з часом їх інтегрують у тематичну виставку.
Слоган кампанії: «На щастя, вина старіють краще».
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
«Ми створили серію постерів для магазину алкоголю Bad Boy, яка нагадала про громадянський обов’язок. Напередодні виборів бренд натякає про те, що буває, коли не голосуєш. Якби батьки знали, що повиростає з їхніх пупсиків, то, мабуть, надали б перевагу виноробству замість батьківства», — йдеться в описі рекламної кампанії на сайті Banda.
Проєкт отримав срібну нагороду на Epica Awards 2019 у категорії Retail Services.