Меню & пошук

Travellenge: туристичний конкурс для студентів від momondo

Travellenge: туристичний конкурс для студентів від momondo

travellenge

Туристичний портал momondo оголосив про початок TRAVELLENGE – міжнародного студентського конкурсу ідей, який має об’єднати молоді таланти з усього світу для створення нових концепцій в індустрії онлайн-туризму, що стрімко розвивається. Майстер-клас з присвоєнням сертифікатів, 5 000 євро та унікальна можливість поспілкуватися з професіоналами у сфері маркетингу – все це очікує на команди переможців. 

Студентам з усього світу пропонується об’єднати зусилля і втілити свої мрії та фантазії на практиці з реальним проектом – світовим брендом momondo, що запускає перший конкурс ідей у сфері Інтернет-туризму – momondo TRAVELLENGE. Цільова група конкурсу – студенти факультетів маркетингу та бізнесу, які хочуть довести свої творчі здібності на міжнародній арені, запропонувавши новаторські концепції розвитку одного з провідних туристичних брендів світу.

Хто може взяти участь? В конкурсі можуть подаватись студенти з таких країн, як Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Італія, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Росія, Іспанія Швеція, Туреччина, Великобританія та Україна.

Студенти-учасники повинні запропонувати своє бачення того, як розвивати бренд momondo на їхньому ринку. Працюючи у парах, конкурсанти мають придумати інноваційну маркетингову стратегію, що виведе бренд momondo на новий рівень. Подавши заявку на конкурс TRAVELLENGE, студенти мають бути готові конкурувати з іншими учасниками з 16 країн – від Фінляндії на півночі до Іспанії на півдні. Переможці національних півфіналів з кожної країни братимуть участь у міжнародному фіналі, що відбудеться в штаб-квартирі momondo у Копенгагені. Тут студенти зможуть презентувати свої думки та ідеї, а також поспілкуватися з іншими національними переможцями з усіх країн-учасниць.

Майстер-клас і 5 000 євро для переможців

На переможців чекають приємні призи: команда, що переможе на Міжнародному фіналі, забере додому головний приз – 5 000 євро, а всі переможці національних відборів отримають безкоштовне дводенне проживання в Копенгагені за рахунок організаторів (оплачений номер у готелі та авіапереліт). Більше того, всі переможці національних конкурсів запрошуються на ексклюзивний та сертифікований “Майстер-клас з Інтернет-маркетингу та онлайн туризму” за участю найкращих фахівців у своїй галузі.

jury

Дізнатися більше про конкурс та зареєструватися можна на сайті www.travellenge.com

Учасники можуть спілкуватися з іншими конкурсантами та momondo через Facebook та Google+.

Маєте питання? Відправляйте їх на адресу info@travellenge.com

Пошуковий сайт для мандрівників www.momondo.ua знаходить і порівнює мільярди цінових пропозицій на авіаквитки, готелі та тури. momondo було засновано у 2006 році, а зараз його рекомендують численні міжнародні видання та засоби масової інформації, такі як The New York Times, CNN, NBC, CBS, The Daily Telegraph і The London Sunday Times, а також легендарний гуру туристичної сфери – Артур Фроммер. momondo завоював кілька нагород, у тому числі за порівняння авіарейсів у 2012 році від Stiftung Warentest – незалежного огляду товарів і послуг Німеччини. Крім того, momondo пропонує безкоштовні мобільні програми для операційних систем iPhone, Android і Blackberry.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 Коментарів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: