Відео дня: Найдурніші способи для того, щоб померти
Відео дня: Найдурніші способи для того, щоб померти
[ads-pc-2]
Нехай вас не лякає гучна назва цього ролику – насправді нічого жахливого в ньому немає. Навпаки, відео, що зібрало на Youtube понад 50 млн переглядів, та виграло дві найвищі рекламні нагороди від Канських левів, в жартівливій формі розповідає нам про те, чому важлива безпека на дорозі. Ролик був створений агенцією McCann Australia і приніс конкретний результат: кількість смертельних випадків на залізницях країни впала на 30%. Цікаво, що Роскомпотребнадзор вирішив, що ролик занадто жорстокий, і заборонив його до показу на території Росії.
Росіянам ми співчуваємо, а самі дивимось та посміхаємось.
0 Коментарів