Меню & пошук

Відео дня: Найдурніші способи для того, щоб померти

Відео дня: Найдурніші способи для того, щоб померти

[ads-pc-2]

Dumb ways to die

Нехай вас не лякає гучна назва цього ролику – насправді нічого жахливого в ньому немає. Навпаки, відео, що зібрало на Youtube понад 50 млн переглядів, та виграло дві найвищі рекламні нагороди від Канських левів, в жартівливій формі розповідає нам про те, чому важлива безпека на дорозі. Ролик був створений агенцією McCann Australia і приніс конкретний результат: кількість смертельних випадків на залізницях країни впала на 30%. Цікаво, що Роскомпотребнадзор вирішив, що ролик занадто жорстокий, і заборонив його до показу на території Росії.

Росіянам ми співчуваємо, а самі дивимось та посміхаємось.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 Коментарів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: