Меню & пошук

Netflix змінив анімований логотип: як він виглядає

Netflix змінив анімований логотип: як він виглядає

Звук залишався таким, як і раніше.


[ads-pc-2]

Стрімінговий сервіс Netflix презентував новий анімований логотип, який буде відтворюватися перед початком оригінальної продукції від Netflix. Про це повідомляє Fast Company.

Нове лого починається зі знайомої букви «N», яка за декілька секунд розпадається на безліч горизонтальних світлових смужок. Цей логотип означає бажання Netflix закріпитися не лише в статусі стрімінгового сервісу, але й як виробника продукції.

Новий логотип буде відтворюватися на всьому контенті, що вийде у Netflix після 1 лютого 2019 року, а також його буде додано на всі старі продукти компанії упродовж декількох місяців.

У коментарі Fast Company представник Netflix пояснив, що такий логотип є схожим на усі продукти компанії, які складають на полицю у горизонтальному вигляді. Ось з чого надихалися при розробці анімованого лого.

Попри зміну логотипу, звук, який лунає при включенні продукції Netflix, залишиться незмінним.

Остання зміна брендингу Netflix відбулася влітку 2016 року, коли стрімінговий сервіс змінив «іконку», але не логотип.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: