Меню & пошук

Pissed Meal vs Happy Meal: у Burger King потролили конкурентів

Pissed Meal vs Happy Meal: у Burger King потролили конкурентів

Кампанія спрямована на мілленіалів


Американське рекламне агентство MullenLowe U.S. розробило для мережі фаст-фудів Burger King рекламу, в якій «потролило» один з головних продуктів McDonald’s – Happy Meals. Кампанія під назвою «Real Meals», тобто «Справжня їжа», спрямована на аудиторію мілленіалів, пише MMR.

Меседж рекламної кампанії – «харчування не завжди щасливе». Тому в Burger King з’явилася ціла серія «Real Meals». Наприклад, для клієнтів з поганим настроєм підійде Blue Meal. Для тих, кому на все начхати, – DGAF Meal. Якщо ж ви дуже сердиті, можете спробувати Pissed Meal, а якщо сумуєте – Salty Meal.

До кожного комплекту входить воппер (гамбургер – головний продукт Burger King), напій та картопля фрі.

Кампанія стартувала першого травня та приурочена до Місяця інформування про психічне здоров’я.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: