Pissed Meal vs Happy Meal: у Burger King потролили конкурентів
Pissed Meal vs Happy Meal: у Burger King потролили конкурентів
Кампанія спрямована на мілленіалів
[ads-pc-2]
Американське рекламне агентство MullenLowe U.S. розробило для мережі фаст-фудів Burger King рекламу, в якій «потролило» один з головних продуктів McDonald’s – Happy Meals. Кампанія під назвою «Real Meals», тобто «Справжня їжа», спрямована на аудиторію мілленіалів, пише MMR.
Меседж рекламної кампанії – «харчування не завжди щасливе». Тому в Burger King з’явилася ціла серія «Real Meals». Наприклад, для клієнтів з поганим настроєм підійде Blue Meal. Для тих, кому на все начхати, – DGAF Meal. Якщо ж ви дуже сердиті, можете спробувати Pissed Meal, а якщо сумуєте – Salty Meal.
До кожного комплекту входить воппер (гамбургер – головний продукт Burger King), напій та картопля фрі.
Кампанія стартувала першого травня та приурочена до Місяця інформування про психічне здоров’я.