Логотип для Олімпіади-2022 у Львові: що думають дизайнери?
Логотип для Олімпіади-2022 у Львові: що думають дизайнери?
[ads-pc-2]
Сьогодні було презентовано 4 варіанти логотипу для української заявки на проведення Зимової Олімпіади 2022 року. Як відомо, влада України активно розвиває це питання, готуючись до чергового масштабного проекту, підготовку до якого можна порівняти лише з Євро-2012. За попередніми даними, Олімпіада може відбутися у кількох локаціях: Львові, Воловці-полонині Боржава (Закарпатська область), Тисовці та Славському (Львівська область).
Логотипи та промо-сайт для них запостив на своїй сторінці віце-прем’єр Олександр Вілкул, один з неформальних кураторів “олімпійського” проекту. На сайті можна проголосувати за варіант, який сподобався найбільше, до 26 лютого. Хоча промо-сайтом це назвати важко: опитування досить легко накрутити (один з логотипів уже перемагає з відривом у 10 разів), а сам сайт недвозначно піарить сторінку віце-прем’єра. За його словами, розробником логотипів є американська студія North Design, яка готувала логотипи для олімпійських заявок багатьох країн, зокрема і для Сочі-2014. Поки ми очікуємо відповідь від North Design з цікавими подробицями співпраці, ми вирішили спитати українських дизайнерів, що вони думають про ці логотипи.
Ілля Стронґовський
Вибір контори зі штату Огайо для підготовки пропозицій свідчить про бажання йти шляхом найменшого спротиву – North Design робили логотип для олімпіади в Сочі, значить і тут мали би зробити не гірше. Але відсутність розуміння специфіки регіону, невміння працювати з кирилицею та йти далі найочевидніших асоціацій нівелюють рівень пропозицій до цілковито аматорського рівня.
Готовність влади обрати найменш невдале лого шляхом інтернет-голосування свідчить про бажання перекласти відповідальність за результат на плечі неозначеної інтернет-спільноти.
Не хотілося би апелювати до очевидної логіки подання таких пропозицій українськими дизайнерами логотипів – певно тут були важливі і ціна питання, і його вмотивованість, але забувати про існування лісабонської Brandia Central, автора дуже вдалого ЄвроБаскет 2015, було не слід.
Олег Олашин
Загалом враження негативні. Роботи впевнено слабкі і примітивні – як графічно, так і концептуально. З типографікою теж біда. Хоча один з варіантів по графіці досить симпатичний, але немає нічого банальнішого, ніж для зимових Олімпійських ігор використати символ сніжинки.
Євген Рудий
Якщо вибрати з цих чотирьох, то це буде перша пропозиція (перший з верхньої пари). Як на мене, знак занадто статичний для спортивної події, симетрична геометрія не додає виразності, центральна сніжинка ніби замикається і насильно обмежується зовнішніми формами, а кольорова гама тільки робить логотип ще стриманішим. Від нього чути корпоративним душком, а треба свята.
Маємо прекрасні рішення – для прикладу, до Євро-2012, а тепер і до Євробаскету. Мені не дуже подобається шрифтове рішення, можливо через його виразну ретро стилістику. Applicant City точно не варто давати синім, адже напис хоч він і менший занадто перетягує увагу з блідого Lviv-2022. В цього варіанту є майбутнє, адже логотип – це ще далеко не весь набір потрібних графічних матеріалів, а з цього варіанту можна розвивати патерни, графічні композиції і можливо іконки спортивних дисциплін.
Решта варіантів не тягнуть на рівень подібної спортивної події. Скажімо так: ці варіанти заводять в глухий кут.
Кирило Новіков
Абсолютно дивна підбірка і дуже дивне рішення найняти американців. Там згадується про невміння працювати з кирилицею, а це дуже важлива частина в події такого масштабу, яка буде проходити у нас. З усіх варіантів, тільки перший заслуговує хоч на якусь увагу. Але, як вже знов сказано, він абсолютно невдалий для такого свята. Нема динаміки.
А що думаєте про ці логотипи ви? Чекаємо на коментарі
5 коментарів