Меню & пошук

Apple втримує перше місце. Рейтинг топ-10 найдорожчих брендів

Apple втримує перше місце. Рейтинг топ-10 найдорожчих брендів

Два новачки в топ-100.


Консалтингове агентство Interbrand опублікувало рейтинг топ-100 найдорожчих брендів 2018 року. Про це йдеться у повідомленні на сайті агентства.

Шостий рік поспіль перші дві позиції в рейтингу займають Apple та Google. На третю сходинку піднявся Amazon, чий бренд за останній рік подорожчав на 56% — його вартість склала трохи більше 100 мільярдів доларів.

У топ-5 також входять Microsoft та Coca-Cola. Усього в топ-100 лише два дебютанти: Spotify (№92) та Subaru (№100).

Топ-10 найдорожчих брендів (в мільярдах доларів):

1. Apple (214,480 млрд)
2. Google (155,506 млрд)
3. Amazon (100,764 млрд)
4. Microsoft (92,715 млрд)
5. Coca-Cola (66,341 млрд)
6. Samsung (59,890 млрд)
7. Toyota (53,404 млрд)
8. Mercedes-Benz (48,601 млрд)
9. Facebook (45,168 млрд)
10. McDonald’s (43,417 млрд)

Загальна вартість 100 найдорожчих брендів становить 2 трильйони доларів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: