Меню & пошук

«Я не боюся». Бренд Harry’s представив свою рекламу на тему маскулінності

«Я не боюся». Бренд Harry’s представив свою рекламу на тему маскулінності

У головній ролі — футболіст Гаррі Кейн.


[ads-pc-2]

Бренд бритв Harry’s випустив рекламу #IAmNotAfraid, в якій показав своє бачення теми маскулінності. У головній ролі англійський футболіст Гаррі Кейн.

У чорно-білому рекламному ролику Гаррі стоїть на перекладині футбольних воріт на полі, де він тренувався у дитинстві, і зачитує текст про своє бачення поведінки чоловіка.

«Я не боюся бути лідером, не боюся критики, просити про допомогу, сказати дочкам, що люблю їх. Я не боюся бути самим собою, і якщо це відрізняє мене, то я вибираю відмінність від інших щоразу», — заявляє Кейн. Наприкінці ролика з’являється надпис «Зроблені для кожного чоловіка».

Англійські ЗМІ порівнюють рекламу з недавнім роликом We Believe від Gillette, в якій бренд закликав чоловіків змінюватися. У рекламі Gillette критикує «типову» поведінку чоловіків.

Гаррі Кейн найкращий англійський футболіст останніх років, він є форвардом та капітаном збірної Англії, а також футбольного клубу Тотенгем.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: