Маркетологи підрахували, скільки заробила поява чашки Starbucks у «Грі престолів»
Маркетологи підрахували, скільки заробила поява чашки Starbucks у «Грі престолів»
Парадокс у тому, що чашка в кадрі – не Starbucks
[ads-pc-2]
За попередніми оцінками американських маркетологів, ненавмисний product placement чашки Starbucks в одному з епізодів «Гри престолів» приніс компанії $2,3 мільярда, пише CNBC.
У четвертій серії під час застілля Дейєнеріс, Джона Сноу та Тормунда на екрані з’явилася чашка Starbucks. Фанати по всьому світу одразу почали жартувати, що це Кубок Starbucks, а журналісти й критики припустили, що це product placement. Згодом у НВО пояснили: чашка належала Емілії Кларк. Її поява в кадрі – недогляд знімальної групи. У лічені години епізод з чашкою виправили.
Проте чашка стала мемом, про який заговорив увесь світ. За підрахунками PR-компанії Critical Mention, в інтернеті, на ТБ і радіо було біля 10 627 згадок про Starbucks і «Гру престолів». Четверту серію в прямому ефірі дивилося 11,8 мільйона глядачів. Решта переглядали епізод в онлайн-режимі.
Крім того, аналітики соціальних медіа та моніторингова платформа Talkwalker налічили понад 193 тисячі згадок протягом 48 годин зі Starbucks та «Грою престолів». Теги з назвою компанії та серіалу розійшлися соцмережами, форумами, блогами та новинними сайтами.
«У підсумку всі ці цифри дають $2,3 мільярда», – стверджує Стейсі Джонс, генеральний директор маркетингової компанії Hollywood Branded.
Більше того, чашка вже увійшла в історію, тож буде продовжувати приносити в той чи інший спосіб доходи компанії.
Однак парадокс у тому, що чашка, яка з’явилася в кадрі біля Емілії Кларк, не Starbucks. Це стаканчик однієї з ірландських компаній Paper Cup.