Меню & пошук

Маркетологи підрахували, скільки заробила поява чашки Starbucks у «Грі престолів»

Маркетологи підрахували, скільки заробила поява чашки Starbucks у «Грі престолів»

Парадокс у тому, що чашка в кадрі – не Starbucks


[ads-pc-2]

За попередніми оцінками американських маркетологів, ненавмисний product placement чашки Starbucks в одному з епізодів «Гри престолів» приніс компанії $2,3 мільярда, пише CNBC.

У четвертій серії під час застілля Дейєнеріс, Джона Сноу та Тормунда на екрані з’явилася чашка Starbucks. Фанати по всьому світу одразу почали жартувати, що це Кубок Starbucks, а журналісти й критики припустили, що це product placement. Згодом у НВО пояснили: чашка належала Емілії Кларк. Її поява в кадрі – недогляд знімальної групи. У лічені години епізод з чашкою виправили.

Проте чашка стала мемом, про який заговорив увесь світ. За підрахунками PR-компанії Critical Mention, в інтернеті, на ТБ і радіо було біля 10 627 згадок про Starbucks і «Гру престолів». Четверту серію в прямому ефірі дивилося 11,8 мільйона глядачів. Решта переглядали епізод в онлайн-режимі.

Крім того, аналітики соціальних медіа та моніторингова платформа Talkwalker налічили понад 193 тисячі згадок протягом 48 годин зі Starbucks та «Грою престолів». Теги з назвою компанії та серіалу розійшлися соцмережами, форумами, блогами та новинними сайтами.

«У підсумку всі ці цифри дають $2,3 мільярда», – стверджує Стейсі Джонс, генеральний директор маркетингової компанії Hollywood Branded.

Більше того, чашка вже увійшла в історію, тож буде продовжувати приносити в той чи інший спосіб доходи компанії.

Однак парадокс у тому, що чашка, яка з’явилася в кадрі біля Емілії Кларк, не Starbucks. Це стаканчик однієї з ірландських компаній Paper Cup.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: