Мама електрикиня, а тато флорист: в Україні випустили соціальну рекламу про гендерну рівність
Мама електрикиня, а тато флорист: в Україні випустили соціальну рекламу про гендерну рівність
Мама військова, а тато сидить з дітьми
[ads-pc-2]
Міністерство інформаційної політики випустило нову соціальну рекламу проти гендерних стереотипів у професіях.
Відео розповідає про різні пари, в яких чоловіки й жінки працюють на посадах, що традиційно вважаються «не чоловічими» або «не жіночими». Ролики показують пару, в якій хлопець працює флористом, а дівчина − електрикинею, сім’ю, в якій мама перебуває на війні, а тато доглядає за дітьми, і пару, в якій чоловік кондитер, а жінка − регбістка.
Реклама показує, що жінки й чоловіки мають право на вільний вибір професії, незалежно від стереотипів.