Skechers познущався над Nike у рекламі після розриву кросівка під час матчу НБА
Skechers познущався над Nike у рекламі після розриву кросівка під час матчу НБА
Бренд обіграв слоган конкурента
[ads-pc-2]
Каліфорнійський бренд взуття Skechers розмістив оголошення в недавньому випуску The New York Times зі словами «Просто облажайся» (натяк на слоган Just do it − Просто зроби це) − пише Highsnobiety.
Гра слів зі слоганом Nike супроводжується словами «Skechers − ми не розірвемось на тобі». У рекламному оголошені зображено розірваний кросівок. Компанія також розмістила оголошення в USA Today та Wall Street Journal.
Реклама з’явилася після падіння баскетболіста Сіона Вільямсона з команди Duke Blue Devils під час матчу проти North Carolina Tar Heels. Баскетболіст впав, бо відірвалася підошва на його кросівку Nike. Вільямсон пошкодив ногу та залишив баскетбольний майданчик.
Skechers − не перший бренд, який піариться на невдачах Nike. PUMA також згадав про цей інцидент, в офіційному твітері компанії з’явився допис − «Такого б не трапилось у кросівках PUMA». Зараз цей твіт видалено.