Escape The Corset: Навіщо жінки знищують косметику та обрізають волосся
Escape The Corset: Навіщо жінки знищують косметику та обрізають волосся
Чому у Південній Кореї борються з б'юті-засобами
[ads-pc-2]
Жінки у Південній Кореї почали знищувати свої косметичні засоби та робити короткі зачіски у знак протесту проти домінуючих стандартів жіночої краси. Поки експерти K-beauty та популярні блогерки переконують жінок, що їм необхідний 10-фазний догляд за шкірою вранці та ввечері, у соціальних мережах почався новий феміністичний рух Escape The Corset.
Вони виливають свої тональні основи, ламають помади та щіточки для туші – так жінки у Південній Кореї борються з загальноприйнятими нормами краси та об’єктивацією жінок.
South Korean women are destroying their make-up to protest ridiculous beauty standards #escapethecorset pic.twitter.com/y0pIx0Q93A
— Vocativ (@vocativ) October 30, 2018
Переглянути цей допис в Instagram
Переглянути цей допис в Instagram
Блогерка Ча Джі-Вон, яка також підтримала рух, розповіла The Guardian, що жорсткі стандарти жіночої краси у Південній Кореї нав’язують дівчатами ще з дитинства. За суспільними уявленнями жінка повинна мати бліду шкіру, великі очі, худі ноги, пухлі губи, маленьке обличчя та співвідношення тіла до обличчя 1 до 9. Косметична індустрія нав’язує необхідність 10-ступеневого догляду за шкірою обличчя, тому деяким жінкам у Південній Кореї доводиться вставати на кілька годин раніше, аби виконати всі б’юті-ритуали та нанести макіяж. Бажання виглядати «бездоганно» змушувало Ча Джі-Вон щомісяця витрачати на косметику більше $90.
У знак боротьби з нав’язаними нормами краси Ча знищила власну косметику, обрізала волосся та почала вести феміністичний блог на своєму YouTube-каналі, в якому вона раніше викладала тьюторіали з нанесення макіяжу.
У соцмережах за останні кілька місяців з’явилися сотні публікацій, у яких жінки не лише знищують косметику, а й показують, як змінилася їхня зовнішність.
Переглянути цей допис в Instagram
Переглянути цей допис в Instagram
Переглянути цей допис в Instagram
Переглянути цей допис в Instagram
Переглянути цей допис в Instagram
Учасниці Escape The Corset розглядають чинні стандарти жіночої краси як своєрідну форму примусової праці, що вимагається лише від жінок.
«Цей рух кидає виклик не лише сексуальній об’єктивації жінок, а й також змінює статус жінки у підпорядкування чоловіку. Як результат, ми бачимо зміни не лише в тому, як жінки використовують косметику, а й у тому як вони вдягаються», – пояснює професорка Університету Чанґ-Анґ Лі На-Янґ.
Незважаючи поширення Escape The Corset у соцмережах, інформації щодо зменшення продажів косметики у Південній Кореї поки що немає. У коментарі The Guardian представник однієї з топових б’юті компаній анонімно розповів, що ритейлери занепокоєні новим трендом та планують зосередитися на збільшенні продажів косметики чоловікам.
Зараз косметичні бренди Південної Кореї поширені по всьому світу, з 2012 ринок косметики у країні щороку зростає на 7%, а за інформацією Euromonitor, індустрію оцінюють у $12,5 мільярдів.
Підписуйся на наш Telegram-канал, щоб не пропускати найцікавіші історії