Дніпропетровськ отримав свій логотип та фірмовий стиль
Дніпропетровськ отримав свій логотип та фірмовий стиль
[ads-pc-2]
Дніпропетровськ отримав офіційний логотип, фірмовий стиль та гасло, які будуть використовуватись в туристичному промо міста.
Як пише портал gorod.dp.ua, вибір логотипу був за жителями міста – більше 5000 мешканців віддали свої голоси у відкритому опитуванні. Переможцем став кольоровий логотип у формі серця з ракетою, яка вилітає, і в якому заховані символи веж-близнюків, Мерефо-Херсонського мосту та “сонця” Інтерпайпсталі, впізнаваних міських локацій. Офіційне гасло міста – “новий кожен день”.
Представники міської ради повідомили, що на розгляд жителів Дніпропетровська були запропоновані 4 конкурсні учасники, і саме логотип у формі серця здобув найбільше підтримку. Незабаром фірмовий стиль буде затверджено на сесії Дніпропетровської міської ради в якості офіційного. Чиновники поки не вирішили, як проходитиме затвердження: окремо логотип та фірмовий стиль, чи пакетом. За словами Наталі Чернишової, керівника зовнішніх зв’язків, до сесії також буде розроблено брендбук, де будуть прописані правила використання логотипу та фірмового стилю у всіх міських ландшафтах.
Цікаво, що фінансування розробки стилю міста фінансується Канадою в рамках програми МЕРГ, загальна вартість якої – 300 тисяч гривень. Другий етап проекту, безпосереднє виробництво продукції з логотипом, розпочнеться у листопаді.
Неважко здогадатись, що фото для презентації фірмового стилю були взяті зі стокових сервісів. Ймовірно, виділених канадською стороною грошей не вистачило, аби сфотографувати справжніх жителів Дніпропетровська:
Цікаво, що Одеса вирішила піти іншим шляхом: минулого року фірмовий стиль та лого для міста виготовила Студія Артемія Лєбєдєва.
Фото з презентації via gorod.dp.ua.
1 Comment