Меню & пошук

Українські компанії оновлюють логотипи, аби заохотити людей дотримуватися правил карантину

Українські компанії оновлюють логотипи, аби заохотити людей дотримуватися правил карантину

Лого нагадують дотримуватися безпечної дистанції та залишатися вдома на самоізоляції.


Українські компанії змінюють свої логотипи на сторінках у соцмережах, аби заохотити людей дотримуватися правил карантину, повідомляє MMR. Оновлені логотипи нагадують дотримуватися безпечної дистанції в 1,5 метра одне від одного й залишатися вдома на самоізоляції. Укрпошта закликала займатися спортом вдома.

Раніше словенский художник і дизайнер Юрі Товрльян (Jure Tovrljan) переробив логотипи світових брендів на тлі ситуації з коронавірусом, загальним карантином і закликами до самоізоляції. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: