Меню & пошук

Японська жіноча команда з регбі потрапила до рекламного ролика Guinness

Японська жіноча команда з регбі потрапила до рекламного ролика Guinness

Відео увійшло до серії «Зроблені з більшого»


[ads-pc-2]

Ірландський бренд пива Guinness зняв документальний ролик про японську жіночу збірну з регбі 1989 року. Історія команди Liberty Fields стала складовою кампанії бренду та увійшла до серії «Зроблені з більшого», пише Joe.

У кінці 1980-х жіночого регбі майже не існувало. З учасниць команди кепкували та насміхалися. Однак вони працювали без тренера та медика. І в результаті частина з них представляла власну країну на Жіночому кубку світу.

Жінкам з Liberty Fields RFC вдалося збалансувати тренування з роботою та сім’єю. Вони встановили новий рівень у жіночому спорті в Японії, продемонструвавши, чого можна досягти з жорсткістю, рішучістю та непорушним духом.

«Чоловіки очікували, що жінки будуть молодими, гарними і готовими залишити свою роботу для шлюбу. У той час наш жіночий колектив не був визнаний офіційним. Тому ми заснували власну організацію. Ми розуміли: ми програємо, якщо жінки не зможуть грати в регбі», – заявила пані Кішида з «Liberty Fields».

Учасниці команди прагли, щоб тогочасне суспільство визнало: жінки теж можуть любити і грати в регбі.

Через 30 років їхню історію та спогади оприлюднив Guinness. Компанія стала партнером Кубку Жіночих націй з регбі у 2019 році.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: