Меню & пошук

В Австралії не заборонили рекламу прокладок з менструальною кров’ю попри скарги гладачів

В Австралії не заборонили рекламу прокладок з менструальною кров’ю попри скарги гладачів

Реклама не порушує жодних стандартів і не є образливою


[ads-pc-2]

На австралійському телебаченні запустили рекламу прокладок Libra, де показана менструальна кров. Після цього сотні глядачів поскаржилися ролик як на «образливий, неприйнятний та бридкий». Проте рекламний регулятор відхилив скарги, пише BBC.

Після виходу реклами на телебаченні Ad Standards, що контролює рекламний контент, отримав 600 скарг від глядачів. На це експерти Ad Standards відповіли, що попри те, що деякі глядачі не хотіли би бачити тілесні рідини по телевізору, реклама відповідає всім етичним вимогам і нікого не ображає.

«У цій рекламі немає негативних висловів або зображень, які би показували менструацію чимось таким, чого варто соромитися, або принижували б жінок з менструацією», – йдеться у повідомленні Ad Standards.


Рекламні кампанії, що руйнують стереотипи


6 шкідливих міфів про місячні та ПМС

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: