Меню & пошук

Укрзалізниця компенсувала $550 пасажиру, який запізнився на літак через поломку експресу до Борисполя

Укрзалізниця компенсувала $550 пасажиру, який запізнився на літак через поломку експресу до Борисполя

Пасажиру компенсували кошти за новий квиток до Австралії


Укрзалізниця виплатила першу компенсацію за поломку експресу «Київ-Бориспіль», через яку пасажир спізнився на літак. Українцю Деніелю Беккеру, який летів на роботу до Австралії, компенсували $550 за новий квиток, пише Громадське.

Він став єдиним пасажиром, який запізнився у цей день через поломку.

За словами Беккера, з ним зв’язалася Укрзалізниця та пообіцяла компенсувати витрати на новий квиток. «Після того зранку мені викликали машину до дому, привезли до Укрзалізниці. Я написав заяву і мені видали повну вартість квитка у гривні за курсом продажу. Я їх обміняв на 550 доларів. Потім машина з водієм, яку виділила УЗ, відвезла мене до аеропорту», − розповів Беккер.

Експрес до Борисполя зламався на другий день після запуску. Замість 38 хвилин дорога до аеропорту зайняла близько 2 годин.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: