Укрзалізниця компенсувала $550 пасажиру, який запізнився на літак через поломку експресу до Борисполя
Укрзалізниця компенсувала $550 пасажиру, який запізнився на літак через поломку експресу до Борисполя
Пасажиру компенсували кошти за новий квиток до Австралії
[ads-pc-2]
Укрзалізниця виплатила першу компенсацію за поломку експресу «Київ-Бориспіль», через яку пасажир спізнився на літак. Українцю Деніелю Беккеру, який летів на роботу до Австралії, компенсували $550 за новий квиток, пише Громадське.
Він став єдиним пасажиром, який запізнився у цей день через поломку.
За словами Беккера, з ним зв’язалася Укрзалізниця та пообіцяла компенсувати витрати на новий квиток. «Після того зранку мені викликали машину до дому, привезли до Укрзалізниці. Я написав заяву і мені видали повну вартість квитка у гривні за курсом продажу. Я їх обміняв на 550 доларів. Потім машина з водієм, яку виділила УЗ, відвезла мене до аеропорту», − розповів Беккер.
Експрес до Борисполя зламався на другий день після запуску. Замість 38 хвилин дорога до аеропорту зайняла близько 2 годин.