Меню & пошук

Українські постери потрапили до Музею постерів США

Українські постери потрапили до Музею постерів США

Проєкт також отримав срібну нагороду на Epica Awards 2019.


Серія рекламних постерів для бренду магазину алкоголю Bad Boy, створені креативною агенцією Banda, потрапили до Музею постерів у Нью-Йорку The Poster House

Постери вже передані до архіву музею, з часом їх інтегрують у тематичну виставку.

Слоган кампанії: «На щастя, вина старіють краще». 

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Bad Boy (@badboyliquorstore)

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Bad Boy (@badboyliquorstore)

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Bad Boy (@badboyliquorstore)

«Ми створили серію постерів для магазину алкоголю Bad Boy, яка нагадала про громадянський обов’язок. Напередодні виборів бренд натякає про те, що буває, коли не голосуєш. Якби батьки знали,  що повиростає з їхніх пупсиків, то, мабуть, надали б перевагу виноробству замість батьківства», — йдеться в описі рекламної кампанії на сайті Banda. 

Проєкт отримав срібну нагороду на Epica Awards 2019 у категорії Retail Services. 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: