Меню & пошук

У Великобританії інфлюенсерам заборонили використовувати фільтри, що змінюють зовнішність

У Великобританії інфлюенсерам заборонили використовувати фільтри, що змінюють зовнішність

Нова постанова поширюється на всі соцмережі.


Управління стандартами реклами Великобританії (ASA) ввело правило, згідно з яким блогери, що рекламують косметику і продукти по догляду за шкірою, не мають права використовувати фільтри і ретушувати знімки.

Так в ASA відреагували на кампанію #filterdrop — заклик до блогерів та інфлюенсерів позначати відретушовані знімки відповідним гештегом. Відомство вважає, що ретуш перебільшує ефект б’юті-продуктів, вводить в оману аудиторію і прирівнюється до недобросовісної реклами.

ASA вивчили рекламні відео брендів Skinny Tan Ltd і Tanologist Tan, що рекламують продукти для автозасмаги, і виявили, що при створенні роликів був застосований фільтр, який «приводив до помилкового сприйняття і перебільшував ефект, якого допоміг досягти продукт».

Нова постанова поширюється на всі соцмережі та стосуватиметься не тільки інфлюенсерів і знаменитостей, які рекламують косметику, але і б’юті-брендів. У відомстві вважають, що вказівки ​​на використання фільтра при створенні рекламного поста недостатньо, тому їх використання забороняють повністю.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: