У Великобританії інфлюенсерам заборонили використовувати фільтри, що змінюють зовнішність
У Великобританії інфлюенсерам заборонили використовувати фільтри, що змінюють зовнішність
Нова постанова поширюється на всі соцмережі.
[ads-pc-2]
Управління стандартами реклами Великобританії (ASA) ввело правило, згідно з яким блогери, що рекламують косметику і продукти по догляду за шкірою, не мають права використовувати фільтри і ретушувати знімки.
Так в ASA відреагували на кампанію #filterdrop — заклик до блогерів та інфлюенсерів позначати відретушовані знімки відповідним гештегом. Відомство вважає, що ретуш перебільшує ефект б’юті-продуктів, вводить в оману аудиторію і прирівнюється до недобросовісної реклами.
ASA вивчили рекламні відео брендів Skinny Tan Ltd і Tanologist Tan, що рекламують продукти для автозасмаги, і виявили, що при створенні роликів був застосований фільтр, який «приводив до помилкового сприйняття і перебільшував ефект, якого допоміг досягти продукт».
Нова постанова поширюється на всі соцмережі та стосуватиметься не тільки інфлюенсерів і знаменитостей, які рекламують косметику, але і б’юті-брендів. У відомстві вважають, що вказівки на використання фільтра при створенні рекламного поста недостатньо, тому їх використання забороняють повністю.