Skittles планують випустити серію безколірних драже для підтримки Прайду
Skittles планують випустити серію безколірних драже для підтримки Прайду
Бренд також пожертвує 1 долар з кожної проданої упаковки американській неурядовій ЛГБТ-організації GLAAD.
[ads-pc-2]
Бренд жувальних цукерок Skittles, офіційний слоган якої — «Смак веселки», випустить безколірну упаковку і драже, щоб підтримати представників ЛГБТК-спільноти під час маршу за права, який найчастіше проходить в червні. Про це повідомляє Adweek.
Кожного року все більша кількість брендів випускають спеціальну продукцію в райдужних кольорах. Skittles вирішили піти в протилежному напрямку і прибрали кольори веселки зі своєї продукції. Кампанія «Give the Rainbow» (Подаруй веселку) заснована на концепції, що в червні важлива тільки одна веселка, і саме вона представляє різноманітність і важливість ЛГБТК-спільноти.
During PRIDE only #OneRainbow matters. That’s why we have given up our rainbow to show support for the LGBTQ+ community! For every SKITTLES Pride Pack sold we are donating $1 to @glaad.🌈 pic.twitter.com/mecpWaVhzA
— SKITTLES (@Skittles) May 20, 2020
Раніше бренд випускав безколірну продукцію, яку можна було придбати в Канаді, Німеччині та Великобританії. Цього року їх можна буде придбати і в США. Попри відсутність кольору, оригінальні кольори залишилися незмінними.
Бренд також пожертвує 1 долар з кожної проданої упаковки американській неурядовій ЛГБТ-організації GLAAD.
Оскільки через пандемію цього року не буде великих святкувань Прайду, президентка і головна виконавча директорка GLAAD Сара Кейт Елліс заявила, що «дуже важливо, щоб відомі бренди знайшли справжні і творчі способи показати, що вони підтримують нашу спільноту».
«Ми вважаємо, що відмова від нашої веселки означає набагато більше, ніж просто видалення кольорів з наших пакетів Skittles», — сказав Хенк Іззо, віцепрезидент з маркетингу компанії Mars Wrigley US, якій належить бренд Skittles.