Шведський бренд одягнув маски на статуї в Парижі
Шведський бренд одягнув маски на статуї в Парижі
Так привертає увагу до рівня забруднення повітря
[ads-pc-2]
Шведський бренд Airinum, який спеціалізується на виготовленні масок, одягнув свої вироби на відомі паризькі статуї. У такий спосіб під час Тижня моди в Парижі компанія привертає увагу до рівня забруднення повітря по всьому світу, пише Dazed.
Напередодні вироби демонструвалися на подіумі – в рамках показу французької дизайнерки Марін Серре. Після чого маски одягнули на статуї. В Airinum назвали це візуальним протестом. Акцію приурочили до Кліматичного саміту ООН, який відбувся в понеділок.
«Через маски ми хочемо продемонструвати: кліматична криза вже в найближчому майбутньому змінить усе – навіть те, як ми одягаємося. І маски можуть стати нашою повсякденністю. Ми знаємо, що вся увага буде прикута до Паризького тижня моди, тому провели таку акцію, аби збільшити масштаби обізнаності», – сказав Фредрік Кемпе, співзасновник Airinum.
За статистикою, забруднення повітря щороку вбиває 7 млн громадян. А згідно з новими дослідженнями, люди, які живуть у районах із брудним повітрям, мають високий ризик розвитку психічних розладів.
«Звичайний акт дихання вбиває мільйони людей у світі. Це неприпустимо. Це змусило нас запустити цю кампанію. Маска може як бути символом врятованого життя, так і демонстрацією кліматичної кризи», – відзначив Кемпе.