Штучний інтелект навчили виявляти фейкові бренди
Штучний інтелект навчили виявляти фейкові бренди
Визначає фальшивку за 4 секунди
[ads-pc-2]
Французький концерн LVMH підтримає розвиток стартапу Entrupy, який ідентифікує фальшиві сумки. Розробники увійшли до програми розвитку молодих проєктів La Maison des Startups, яку започаткувала й фінансує корпорація LVMH, пише Hypebeast.
Entrupy – додаток з алгоритмами штучного інтелекту та кишеньковий пристрій, який може запобігти поширенню фейкових сумок у торговельних мережах. З 26 компаній, обраних LVMH до інкубатора, цей стартап єдиний займається автентифікацією продукту.
Принцип роботи додатка полягає в миттєвому скануванні продукту, порівнянні знятих фото з автентичним товаром і визначення результату. Увесь процес займає 4 секунди. Точність встановлення фальшивок – 99%.
Щороку кількість підробок дорогих брендів зростає. Тільки 2017-го в США правоохоронці вилучили фейкових сумок і гаманців на понад $234 мільйони.
Для початку алгоритми визначатимуть підробки для таких 15 брендів, як Balenciaga, Chanel, Dior, Fendi, Gucci, Hermès та Louis Vuitton. Також стартап співпрацюватиме з урядовими організаціями та торговельними мережами.