Новий мем соцмереж − артбанан Мауріціо Каттелана за $120 000
Новий мем соцмереж − артбанан Мауріціо Каттелана за $120 000
Укрпошта, Burger King та Popeyes Chicken долучились до тролінгу
[ads-pc-2]
Роботу італійця Мауріціо Каттелана − банан, прикріплений до стіни сірим скотчем, − продали минулого тижня на Art Basel у Маямі за $120 000. Артінсталяція стала ще відомішою після того, як інший художник з’їв банан і виклав відео в Instagram. Користувачі соцмереж і компанії швидко перетворили артбанан на мем.
Укрпошта виклала в Instagram зображення логотипу із сірим скотчем уздовж нього.
Burger King у Франції також доєднався до тролінгу, замінивши банан на значно дешевшу картоплю фрі.
N’avalez pas n’importe quoi. pic.twitter.com/3ao767nsaa
— Burger King France (@BurgerKingFR) December 8, 2019
Американська мережа фаст-фудів Popeyes Chicken у своєму дописі в Twitter написала: «Не їжте мистецтво. Навіть якщо це смачно. Приходьте подивитися на наш шедевр «Сендвіч» для #ArtBasel. Підсмажена булочка бріош, два огірки, смажена курка, майонез, скотч на полотні. $ 120 003,99 🤩 🤩»
Don’t eat the art. Even though it’s delicious. Go see our masterpiece “The Sandwich” at @Sanpaulgallery for #ArtBasel.
Toasted brioche bun, two pickles, fried chicken, mayo, duct tape on canvas. $120,003.99 🤩 🎨 pic.twitter.com/xzpc7Jttsk
— Popeyes Chicken (@PopeyesChicken) December 7, 2019
Артбанан став мемом і в користувачів соцмереж. Люди викладають фото власного бачення роботи, прикріплюючи речі сірим скотчем.
Переглянути цей допис в Instagram
Here is @TBWASanJuan‘s work for McD #ArtBasel pic.twitter.com/IAElGykfls
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) December 11, 2019