Nestlé почала використовувати ДНК для створення персональних дієт
Nestlé почала використовувати ДНК для створення персональних дієт
Така послуга зараз доступна в Японії
[ads-pc-2]
Компнія Nestlé почала розробляти персоналізовані плани харчування для покупців на основі їхнього ДНК, пише Bloomberg.
Програма вже стартувала в Японії, в ній беруть участь 100 тисяч людей. За $600 на рік користувачі отримують капсули для чаїв та смузі, а також інші продукти здорового харчування, такі як снеки, збагачені вітамінами. Окрім цього, компанія надає домашній набір для аналізу крові та тестів ДНК. Досліджувати кров та видавати генетичний аналіз будуть інші компанії.
На основі цих даних Nestlé допомагатиме покупцям формувати своє харчування. Також компанія просить користувачів фотографувати свою їжу, щоб давати їм рекомендації.
«Проблеми зі здоров’ям пов’язані з харчуванням стали великою проблемою. Nestlé має вирішувати цю проблему глобально і зробити це своєю місією 21 століття», – каже керівник компанії в Японії Козо Такаока. Також він додав, що сегмент благополуччя та оздоровлення може скласти половину продажів Nestlé в Японії.
Фото: unsplash