Найпопулярніша соцмережа покоління Z – дослідження
Найпопулярніша соцмережа покоління Z – дослідження
Люди, які народилися після 1995, розповіли про улюблену соцмережу і витрати
[ads-pc-2]
Інвестиційний банк Piper Jaffray оприлюднив результати опитування 6 тисяч підлітків. Середній вік респондентів дослідження Taking Stock With Teens – 16 років.
Опитування показало, яка соцмережа є найпопулярнішою серед підлітків, які бренди вони носять та на що витрачають гроші.
45% представників покоління Z найчастіше користуються Snapchat, 26% надають перевагу Instagram, а третє місце заняв Twitter. Facebook втратив свою популярність, порівняно з попередніми опитуваннями. Ним активно користується лише 8% молодих користувачів.
Найбільше підлітки витрачають на їжу, відеоігри та косметику. Загалом, за даними опитування, вони витрачають на 6% більше, ніж минулої осені. Брендом взуття номер один серед покоління Z став Vans.
Фото: unsplash
0 Коментарів