Меню & пошук

Найпопулярніша соцмережа покоління Z – дослідження

Найпопулярніша соцмережа покоління Z – дослідження

Люди, які народилися після 1995, розповіли про улюблену соцмережу і витрати


Інвестиційний банк Piper Jaffray оприлюднив результати опитування 6 тисяч підлітків. Середній вік респондентів дослідження Taking Stock With Teens – 16 років.

Опитування показало, яка соцмережа є найпопулярнішою серед підлітків, які бренди вони носять та на що витрачають гроші.

45% представників покоління Z найчастіше користуються Snapchat, 26% надають перевагу Instagram, а третє місце заняв Twitter. Facebook втратив свою популярність, порівняно з попередніми опитуваннями. Ним активно користується лише 8% молодих користувачів.

Найбільше підлітки витрачають на їжу, відеоігри та косметику. Загалом, за даними опитування, вони витрачають на 6% більше, ніж минулої осені. Брендом взуття номер один серед покоління Z став Vans.

Фото: unsplash

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 Коментарів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: