Меню & пошук

Міленіали люблять шукати нові бренди офлайн – дослідження

Міленіали люблять шукати нові бренди офлайн – дослідження

Також часто діляться враженнями й рекомендаціями


[ads-pc-2]

Міленіали люблять відкривати та знайомитися з брендами офлайн. Вони радіють, коли знаходять якусь марку чи компанію першими – так вони вважають себе ранніми послідовниками бренду. Крім того, їм важливі цінності компанії та те, хто й що за нею стоїть. До такого висновку дійшли автори дослідження маркетингового та стратегічного агентства зі США Cassandra, яке проводили на замовлення Snap, пише MediaPost.

18% респондентів заявили, що знаходили новий бренд, перебуваючи в магазині чи ТЦ. Аналогічно таку кількість компаній міленіали «відкривають» через інтернет. Для 27% важлива рекомендація друга чи родичів.

«Міленіали активніше підтримують компанії, які, на їхнє переконання, роблять світ кращим. Сьогодні як ніколи репутація важлива під час прийняття рішень щодо купівлі певного товару», – пояснила Мелані Шреффлер, директорка Cassandra у штаті Нью-Йорк.

Тому 35% міленіалів переходять на сайт компанії, аби зрозуміти, як вона працює і взаємодіє з клієнтами. У виборі косметики та одягу довіряють оглядам блогерів і порадам у соцмережах.

У дослідженні взяли участь 800 учасників. Вік опитаних – із 13 до 22 років.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: