Меню & пошук

McDonald’s і Starbucks розробили «розумні» багаторазові стаканчики

McDonald’s і Starbucks розробили «розумні» багаторазові стаканчики

Стаканчики оснащені RFID-чіпами або QR-кодами для відстеження.


[ads-pc-2]

Мережа ресторанів швидкого харчування McDonald’s і мережа кафе швидкого обслуговування Starbucks розробили багаторазові стаканчики з RFID-чіпами або QR-кодами для відстеження — повідомляє видання Bloomberg. 

Моделі «розумних» багаторазових стаканчиків — результат двох років роботи Starbucks Corporation і McDonald’s Corporation над проєктом NextGen Cup Challenge з пошуку посуду наступного покоління. Обидві корпорації щорічно вкладають кошти на виготовлення мільярдів паперових стаканчиків, більшість з яких укриті шаром пластику, що робить їх непридатними для переробки. Ліквідація цих відходів буде мати велике значення для досягнення екологічних цілей, встановлених кожною компанією.

Основна ідея проєкту полягає в тому, що ключем до вирішення проблеми може бути не вибір ідеального матеріалу, а створення довговічних стаканчиків, які будуть повторно використовуватись. Це означає їхній збір, очищення, перерозподіл і цифрове відстеження. 

Пілотну версію програми запускають у McDonald’s і Starbucks у Сан-Франциско і Пало-Альто, Каліфорнія.  Це стане тестом для громадськості, чи будуть споживачі викидати стаканчики в спеціальні місця збору, а не в сміттєві баки. Крім цього, цифрове відстеження допоможе визначити точки, у яких покупці не повертають стаканчики. У таких місцях компанії встановлять більше пунктів для збору.

Експеримент зі стаканчиками відстежуватимуть відразу два стартапи: Muuse займеться QR-кодами, а CupClub — RFID-чіпами. Клієнти повинні сканувати ці коди під час покупки напою й перед відправкою стаканчика в спеціальний контейнер.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: