McDonald’s і Starbucks розробили «розумні» багаторазові стаканчики
McDonald’s і Starbucks розробили «розумні» багаторазові стаканчики
Стаканчики оснащені RFID-чіпами або QR-кодами для відстеження.
[ads-pc-2]
Мережа ресторанів швидкого харчування McDonald’s і мережа кафе швидкого обслуговування Starbucks розробили багаторазові стаканчики з RFID-чіпами або QR-кодами для відстеження — повідомляє видання Bloomberg.
Моделі «розумних» багаторазових стаканчиків — результат двох років роботи Starbucks Corporation і McDonald’s Corporation над проєктом NextGen Cup Challenge з пошуку посуду наступного покоління. Обидві корпорації щорічно вкладають кошти на виготовлення мільярдів паперових стаканчиків, більшість з яких укриті шаром пластику, що робить їх непридатними для переробки. Ліквідація цих відходів буде мати велике значення для досягнення екологічних цілей, встановлених кожною компанією.
Основна ідея проєкту полягає в тому, що ключем до вирішення проблеми може бути не вибір ідеального матеріалу, а створення довговічних стаканчиків, які будуть повторно використовуватись. Це означає їхній збір, очищення, перерозподіл і цифрове відстеження.
Пілотну версію програми запускають у McDonald’s і Starbucks у Сан-Франциско і Пало-Альто, Каліфорнія. Це стане тестом для громадськості, чи будуть споживачі викидати стаканчики в спеціальні місця збору, а не в сміттєві баки. Крім цього, цифрове відстеження допоможе визначити точки, у яких покупці не повертають стаканчики. У таких місцях компанії встановлять більше пунктів для збору.
Експеримент зі стаканчиками відстежуватимуть відразу два стартапи: Muuse займеться QR-кодами, а CupClub — RFID-чіпами. Клієнти повинні сканувати ці коди під час покупки напою й перед відправкою стаканчика в спеціальний контейнер.