Меню & пошук

Маркетологи визначили ТОП-100 улюблених брендів міленіалів

Маркетологи визначили ТОП-100 улюблених брендів міленіалів

Роль компаній продовжує змінюватися: клієнтам важливий зміст


[ads-pc-2]

Фахівці міжнародної маркетингової компанії Moosylvania визначили ТОП-100 улюблених брендів року для міленіалів. 1000 осіб від 19 до 39 років заповнювали спеціальні опитувальники. Їх аналізували незалежні експерти, формуючи загальний рейтинг.

Щорічний список улюблених брендів року серед міленіалів Moosylvania формує з 2013-го.

Цього року лідером рейтингу вперше став Amazon. Компанія перемістилася з 4-ї позиції. На другому місці – Apple, на третьому – Nike. Walmart піднялася на 4-ту сходинку з 14-ї (під час першого опитування). До п’ятірки лідерів увійшла компанія Target.

У ТОП-10 потрапили Samsung, Google, Adidas, Coca-Cola, Pepsi.

«Роль брендів продовжує змінюватися. Емоційна цінність тепер може бути досягнута в особистих соціальних контактах. Для аудиторії віком 19-39 традиційно важлива якість, зміст і філософія, а не лише сам товар», – йдеться на сайті агентства.

Фахівці Moosylvania відзначають: 2020 року статус-кво у важливих питаннях уже не працюватиме – клієнти хочуть бачити позицію бренду.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: