Меню & пошук

Мама електрикиня, а тато флорист: в Україні випустили соціальну рекламу про гендерну рівність

Мама електрикиня, а тато флорист: в Україні випустили соціальну рекламу про гендерну рівність

Мама військова, а тато сидить з дітьми


[ads-pc-2]

Міністерство інформаційної політики випустило нову соціальну рекламу проти гендерних стереотипів у професіях.

Відео розповідає про різні пари, в яких чоловіки й жінки працюють на посадах, що традиційно вважаються «не чоловічими» або «не жіночими». Ролики показують пару, в якій хлопець працює флористом, а дівчина електрикинею, сім’ю, в якій мама перебуває на війні, а тато доглядає за дітьми, і пару, в якій чоловік кондитер, а жінка − регбістка.

Реклама показує, що жінки й чоловіки мають право на вільний вибір професії, незалежно від стереотипів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: