Меню & пошук

Китайські онлайн-ритейлери припинили продавати Dolce & Gabbana через дискримінаційну рекламу

Китайські онлайн-ритейлери припинили продавати Dolce & Gabbana через дискримінаційну рекламу

Доменіко Дольче і Стефано Габбана записали відео і вибачилися перед китайським народом


Китайські ритейлери Mr Porter, Yoox, Net-A-Porter, а також онлайн-магазини Alibaba, Secoo і JD прибрали товари Dolce & Gabbana зі своїх платформ. Причиною для цього стала рекламна кампанія, що стереотипно зобразила людей та культуру Китаю. Про це пише BBC.

Dolce & Gabbana випустили рекламу для Instagram, в якій китайська модель намагалася паличками їсти піцу, пасту та каннолі. Проте це в неї виходило погано.

Рекламу засудили у соцмережах, а китайські знаменитості закликали бойкотувати бренд. Випадок погіршився ще більше після того, як співзасновник Dolce & Gabbana Стефано Габбана у коментарі в Instagram некоректно висловився щодо китайців.

Бренд вибачився публічно за рекламну кампанію та образи і написав у себе на сторінці, що їхній аккаунт та аккаунт Габбана взламали.

Внаслідок скандалу ритейлери Mr Porter, Yoox, Net-A-Porter, Alibaba, Secoo і JD припинили продавати Dolce & Gabbana на своїх платформах.

Засновники D&G Доменіко Дольче і Стефано Габбана записали відеозвернення до китайського народу, в якому вибачилися за рекламну кампанію та навіть зробили це китайською мовою.

«Ми багато думали останні кілька днів, і шкодуємо про те, що сталося, і як цей випадок вплинув на вашу країну. Ми просимо пробачення на це. Наші сім’ї завжди вчити нас поважати інші культури, і нам шкода, що ми помилилися у розумінні вашої культури», йдеться у відеозверненні.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: