IKEA дозволила розплатитися за товар часом, витраченим на дорогу в магазин
IKEA дозволила розплатитися за товар часом, витраченим на дорогу в магазин
Коли час − це гроші в прямому сенсі.
[ads-pc-2]
У новій компанії IKEA Dubai разом з рекламним агентством Memac Ogilvy перетворили час на гроші. Меблевий гігант віддячив покупцям за те, що вони проводять багато часу в магазині, дозволивши їм розрахуватися «часовою валютою». Крім того, компанія змінила ціни в новому магазині в Джебель-Алі. Про це пише Media Marketing Review.
«Часову валюту» можна розрахувати з допомогою Google Maps Timeline, яка відслідковує й позначає попередні маршрути, показуючи, скільки часу було витрачено на попередні походи в IKEA.
Опісля накопичений час перетворили на гроші, якими можна було розплатитися за товари. Водночас IKEA Dubai врахували середню зарплатню в Дубаї, коли змінювали ціни.