Засновники !Fest на Idea Breakfast: «Важливо вірити в свою ідею»
Засновники !Fest на Idea Breakfast: «Важливо вірити в свою ідею»
[ads-pc-2]
У вересні у Львові відбувся новий Idea Breakfast – і цього разу гостями зустрічі стали засновники холдингу емоцій !Fest, який відомий широкому загалу завдяки неймовірним закладам, що заново відкрили Львів для туристів за останні кілька років. Це Криївка, Майстерня шоколаду, Мазох-кафе, Львівська копальня кави, та багато інших.
Андрій Худо та Юрко Назарук впродовж свого виступу та сесії питань-відповідей розповіли про те, як будувався їхній бізнес, та які підводні камені очікують на того, хто хоче почати власну справу. Ми винесли кілька головних тез з розповіді Андрія та Юрка в окремі цитати.
Юрко Назарук:
Переважна більшість студентів їде до Києва і думає, що там все вдасться, а я думаю що все буде навпаки.
Андрій Худо:
Стартове обговорення концепції Криївки тривало півтори години. Чому нам вдалось відкрити її? Ми були близькими по духу і повірили в цю ідею.
Коли починаєш будь-який бізнес – дуже важлива довіра. Саме на довірі ми будуємо відносини в команді
Юрко Назарук:
У компаній є момент, коли менеджмент вже не може справлятись з наявним об’ємом робіт. Ми були до цього готові, оскільки мали сформовану команду по кожному напрямку на самому початку
Всі люди, які приходили до нас, також ризикували – у них були постійні роботи з очікуваними перспективами.
Андрій Худо:
В своєму бізнесі ми зробили ставку на емоції, а основну інвестицію – в команду
Займатися бізнесом – це досить героїчна штука, особливо в нашій країні
Юрко Назарук:
Коли до тебе приїжджають туристи – ти маєш поділитися містом з ними.
Коли ти починаєш займатись бізнесом, ти маєш усвідомити шо є такі правила гри – ми є там де ми є – в Україні. Але якщо подивитися на планету Земля – це далеко не найгірше місце!
Андрій Худо:
Як взяти найкраще місце для закладу? Треба йти до власника, говорити і платити агресивну оренду. Треба брати ризик на себе
Важливо вірити в свою ідею і цілеспрямовано до неї йти.
За три дні епідемії грипу у 2009 році наш бізнес впав на 90%. Тоді ми зрозуміли, що не можемо концентруватись тільки на одному напрямку.
Коли ми заходимо в якийсь новий для себе напрямок, ми оцінюємо два параметри: час, за який ми це можемо зробити, і гроші – скільки ми готові туди витратити.
Нейтральний стан – це найкраще у відносинах бізнесу і влади.
Юрко Назарук:
В простір не повірять, якщо ти не пропустиш його через себе. Нам не повірять, якщо ми відкриємо заклад в радянському стилі з комуністичними прапорами – бо це не наше.
Повний відеозапис виступу Андрія Худо та Юрка Назарука:
0 Коментарів