Меню & пошук

Dior звинуватили в присвоєнні культури корінних американців через ролик з Джонні Деппом

Dior звинуватили в присвоєнні культури корінних американців через ролик з Джонні Деппом

Культурна апропріація для продажу продукту


Французький дім Dior опинився в центрі скандалу після презентації нового ролика для аромату Sauvage із Джонні Деппом, пише Huffington Post. У відео Депп грає роль сучасного ковбоя, що подорожує преріями,  тоді як корінна американка стежить за ним, а шаман в традиційному костюмі виконує екзотичний танець.

У мережі користувачі звинуватили бренд у культурній апропріації, тобто привласненні культури корінних американців для продажу французького продукту. Крім того, назва аромату Sauvage з французької перекладається як «дикий» – саме так принизливо називали корінних америнкаців в часи їх масового знищення колонізаторами.

Відомо, що в команді консультантів, залучених для зйомок ролика, були корінні американці. Крім того, Депп не раз стверджував, що його прабабця походила з племені Черокі (представники племені заперечують цю інформацію). У відповідь на критику бренд видалив ролик з мережі.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: