Меню & пошук

Британія запропонувала китайцям придумати свої назви для туристичних місць

Британія запропонувала китайцям придумати свої назви для туристичних місць

Mainland Chinese tourists take pictures during a cruise on the River Thames in central London.

Офіційний британський туристичний портал Visit Britain запустив конкурс для туристів з Китаю, запропонувавши їм придумати китайські назви для популярних місць у Великобританії.

Портал обрав 101 популярне туристичне місце і виставив їх на голосування, де користувачі могли запропонувати варіант назви на мандаринському діалекті китайської мови, найпопулярнішому з усіх. Інформація про голосування була поширена в китайських соціальних мережах Weibo та WeChat.

Для прикладу, найвищий хмарочос Лондона The Shard отримав назву Zhai Xing Ta (摘星塔) – “Вежа, що дозволяє нам збирати зірки з неба”, а стіна Адріана – Yong Heng Zhi Ji (-永恒之脊), “стіна вічності”. Міфічне чудовисько з озера Лох-Несс у Шотландії отримало назву Ni Si Hu An Ying – (尼斯湖暗影) – “Тінь з озера Лох-Несс”.

Як пише Quartz, такий незвичайний конкурс спрямований на поглиблення китайського туризму в Британії. Кількість туристів з Китаю за останні роки збільшується небаченими темпами, і це мандрівники, які хочуть витрачати свої гроші. У 2013 році китайські туристи в різних країнах світу витратили $128.6 млрд. Найбільш популярними напрямками подорожей для китайців є близькі їм Макао, Гонконг та Таїланд, проте серед тих, хто летить далі, менше 1% обирає Британію, прибуваючи натомість у США, Німеччину та Францію.

chinese-tourism-to-the-uk-visitors-spending_chartbuilder-2

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

0 Коментарів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: